Konečná cena: 789,00 €
Čítal som a súhlasím so všeobecnými obchodnými podmienkami.
Zabudnite na zložitú inštaláciu Wallboxu doma v garáži! Zaobstarajte si prenosné nabíjacie zariadenie, šikovný prenosný wallbox, ktoré môžete mať ako pevne ukotvené na stene, tak so sebou vždy, keď ho budete potrebovať! Vďaka bezpečnostným prvkom, ktoré nami ponúkané produkty disponujú, sa nemusíte báť nabíjať z akejkoľvek zásuvky. Vďaka funkcii Plug & Charge kábel len pripojíte, jednoducho zvolíte počet Amper, ktorými chcete Váš elektromobil nabíjať, a zapojíte prenosnú nabíjačku do elektromobilu.
Vďaka mobilnej aplikácii iXmanager dostupnej na platformách App store a Google play je ovládanie Vášho nabíjania jednoduchšie, než kedykoľvek predtým. Vďaka aplikácii máte prehľad o prúde, ktorým nabíjate, môžete si podľa vlastnej potreby meniť nabíjací prúd po jednej Ampére. A mnoho ďalších funkcií, ktoré Vám uľahčia každodenný život.
Prenosné nabíjačky sú vyrobené v Európskej únii a sú plne certifikované renomovanými slovenskými skúšobňami. Vďaka tomu spĺňame najprísnejšie európske normy a predpisy.
Zaobstarajte si nami ponúkané prenosné nabíjačky jedinečnej kvality.
V prípade, že ste sa zaradili medzi rad majiteľov elektromobilov, je dobré vašu pozornosť venovať výberu vhodného príslušenstva. Tento výrobok Typ 2 SMART – 3x16A – 11 kW disponuje menovitým prúdom 16 Ampér a vášmu vozidlu vždy poskytne kvalitné nabitie tak, aby ste opäť mohli vyraziť na cestu. Nabíjacia koncovka zo strany do zásuvky je päťkolík (CEE 5p/16A) a zo strany do auta je klasický Typ 2. S týmto produktom s istotou dobijete svoje auto za takmer polovičnú dobu, než je to pri klasických nabíjacích kábloch.
V dnešnej uponáhľanej dobe je potrebné mať pri nabíjaní prehľad. Náš nový nabíjací kábel Vám ponúkne perfektný prehľad o nabíjaní. Vďaka mobilnej aplikácii je možné sledovať nabíjací proces. Ukončovať nabíjanie, prepínať medzi jednofázovým a trojfázovým nabíjaním (pre prípad nabíjania z prietokov FVE) a tiež voľba nabíjacieho prúdu v krokoch po jednej Ampere a to aj počas nabíjania!
Po zakúpení nabíjacieho kábla nebudete mať ako v iných prípadoch nabíjací kábel, ktorému zostanú už navždy rovnaké (v mnohých prípadoch primitívne) funkcie. Cieleme na to, aby mal vďaka pripojeniu k internetu zákazník stále nový a aktuálny softvér a vďaka tomu aj nové funkcie vo svojom nabíjacom kábli.
Z dôvodu zdražujúcich cien energií teraz pracujeme na novom zariadení, ktoré bude komunikovať s elektroinštaláciou a FVE vo Vašom dome a vďaka tomu budete schopní Váš elektromobil nabíjať z prietokov alebo z lacnej tarify. Vďaka tejto funkcii ušetríte nemalú čiastku za nabíjanie a obstarávacie náklady na nabíjací kábel sa Vám vrátia oveľa rýchlejšie.
Kladieme dôraz na bezpečnosť našich zákazníkov a ich vozidiel. Preto je tento výrobok opatrený sadou bezpečnostných prvkov. Patrí medzi ne stráženie teploty spínacích prvkov a zástrčky, ďalej tiež monitoring prepätia a podpätia. Súčasťou nabíjacieho kábla je prúdový chránič typu B. Kontrola však neprebieha iba počas nabíjania, ale aj pred ním. Po zapojení produktu do zásuvky sa spustí automatická kontrola elektronických komponentov a pripojenie k zdroju nabíjania. Zároveň je taktiež detekovaná správna funkčnosť zemniaceho a nulového vodiča.
Prierez nabíjacieho kábla je 2,5 mm2. Výrobok predávame v čiernej farbe kábla av bielej farbe konektora. Štandardná dĺžka výrobku je 5 metrov. V prípade záujmu sú možné aj iné rozmerové spracovania.
Jednoduchá voľba ampérov v rozmedzí 6A – 16A pomocou mobilnej aplikácie, alebo tlačidla na nabíjacom kábli.
Parameter | Hodnota |
---|---|
Nabíjací variant | Mode 2 - IEC61851 |
Prúd | 16 A |
Napätie | 400V |
Nabíjacia spojka (strana do auta) | Typ 2 / IEC62196 -2 |
Nabíjacia spojka (strana do rozvádzača) | CEE 5p / 16A |
IP | 54 |
Veľkosť kábla | 5G2,5mm² + 1×0,5mm² |
Dĺžka kábla | 5 m (na prianie vieme vyrobiť aj dlhší.) |
Prevádzková teplota | -30 ... +85 °C |
Farba kábla | Čierna |
Váha | 3,75kg |
Nabíjanie kW/h | max. 11kW |
Ako si vybrať správny nabíjací kábel?
|
TYPE 1 TO TYPE 2 - 32AMP (MENNEKES)
|
|
Chcete dostávať aktuálne informácie o elektromobiloch?